قزوین؛

اربیعن به خیزش جهانی عظیم تبدیل میشود

27 میلیون زائر از 60 کشور در اربعین امسال خیزش جهانی عظیم به وجود آوردند.

اربیعن به خیزش جهانی عظیم تبدیل میشودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه قزوین با اشاره به اینکه 27 میلیون زائر از 60 کشور در اربعین امسال حضور داشتندگفت:همانطور که امام (ره) فرمود راه قدس از کربلاست و امروز این سیل خروشان از کشورهای مختلف شروع شده و مرحله بعدی آزادی قدس است.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به روز 16 آذر روزدانشجو بیان داشت:  مسئولین دانشگاه مراقب  فتنه گران معدودی که همیشه رسوایی به بار می آورند باشند.

نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد :جامعه دانشگاهی استان ازبرکت دانشجو درحد عالی برخور دار است و این یعنی فرصت طلایی ،نیروهای آماده به کار یعنی دانشمندان بالقوه ای که باید بالفعل تبدیل شونددانشجو هایی که همه پاک و مومن هستند و امیدواریم فتنه گران از این جامعه سوءاستفاده نکنند.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در پایان به روز وقف اشاره کردند و از مردم خواستد که اگر مال خود را وقف میکنند به صورت آگاهانه باشد و اینکه تشخیص بدهند این وقف کجا میتواند کمک بیشتری داشته باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.