شهرکرد؛

استکبار به دنبال کمرنگ کردن اسلام راستین است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: نظام استکباری به دنبال کمرنگ کردن اسلام راستین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: دشمن در قالب جریان نفوذ، قصد استحاله و توقف بالندگی اسلام را دارد.

وی افزود: نظام استکباری به دنبال کمرنگ کردن اسلام راستین و ترویج اسلام بی خاصیت است تا برای منافع استکبار خطری نداشته باشد.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: دشمنان اسلام قصد دارند خودباختگی را در میان جامعه اسلامی ترویج کنند.

حجت الاسلام نکونام، تحریف اصول افکار امام راحل (ره) و ایجاد تردید در میان جامعه اسلامی را از دیگر برنامه های دشمن در جریان پدیده نفوذ دانست.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: در همایش عظیم اربعین حسینی (ع) با حضور شیعیان 60 کشور جهان، دشمنان اسلام با وجود تهدیدهای صورت گرفته، قدرت پیروان مکتب اهل بیت (ع) را دیدند و این چیزی است که از آن می هراسند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، زنده نگه داشتن اسلام ناب را مهمترین مسئولیت همه مسلمانان به خصوص پیروان مکتب اهل بیت (ع) دانست و تأکید کرد: اسلام ظرفیت رشد و بالندگی جامعه انسانی را دارد و همه باید در مسیر عمل به آموزه های اسلامی حرکت کنند.

حجت الاسلام نکونام با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو هم گفت: دانشجویان باید ظرفیت های علمی، فرهنگی و سیاسی خود را افزایش دهند و با بصیرت سیاسی در عرصه فرهنگی که همان فرهنگ اسلام است، حضوری فعال داشته باشند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته وقف، جلب اعتماد مردم از سوی متولیان امور وقف برای مشارکت بیشتر در این صدقه جاریه را خواستار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.