همدان؛

کاهش 17 درجه ای دمای هوا در همدان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان از کاهش 15 تا 17 درصدی دمای هوا از فردا یکشنبه در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طالبی از ورود جبهه سرد به استان همدان در روزهای آینده خبر داد و گفت: از روز شنبه بارش برف در بیشتر نقاط استان همدان پیش‎بینی شده و اطلاعیه‌ها و هشدارهای لازم به دستگاه‌ها نیز ارسال شده است.

وی افزود: از اواخر روز یکشنبه آینده دمای هوای همدان بین 15 تا 17 درجه کاهش می‌یابد که شهروندان باید آمادگی لازم در این زمینه را داشته باشند.

طالبی با اشاره به اینکه پایگاه‌های راهداری آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، اظهار داشت: همچنین پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های راهداری آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند، یادآور شد: هم‌چنین پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس نیز در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان همچنین ابراز داشت: در از سه روز گذشته با تغییرات جوی، شاهد بروز سیل، طوفان و انسداد گردنه اسدآباد بودیم که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است.

طالبی با اعلام اینکه هنوز گزارش جمع‌بندی از خسارت سیل و طوفان در دست نیست، ادامه داد: میزان خسارت مالی وارد شده هنوز مشخص نیست و فرمانداران باید گزارش‌ها را به استانداری ارسال کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ی




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.