سنندج؛

نتیجه تساوی تیم خورشید قروه در مصاف با شاهین بوشهر

در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، تیم خورشید قروه در ششمین دیدار خود مقابل تیم شاهین بوشهر به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور در روز جمعه 13 آذرماه با برگزاری چند دیدار برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، تیم خورشید قروه در ادامه این مسابقات میهمان شاهین بوشهر بود و در پایان 90 دقیقه یک بر یک مساوی به کار خود پایان داد.

در این دیدار تیم میزبان در دقیقه 6 بازی به گل دست یافت و در ادامه بازی بهمن رسول پور بازیکن تیم خورشید قروه نیز در دقیقه 11 گل تساوی را از خط دروازه عبور داد و تعداد دیدارهای تساوی این تیم در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور به سه بازی رسید.

تیم خورشید قروه با یک برد ، سه مساوی ، دو باخت و کسب 6 امتیاز در جایگاه 10 جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

نماینده استان کردستان در این مسابقات در روز جمعه 20 آذرماه در ورزشگاه چمران میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

در این رقابت ها 12 تیم از باشگاه های کشور حضور دارند و دیدار های خود را بصورت رفت و برگشت در یک گروه برگزار خواهند کرد.

تراکتور سازی تبریز ، خورشید قروه ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان ، نفت آبادان ، فولاد خوزستان ، مس کرمان ، پدیده مشهد ، نفت اهواز ، گوهر زاگرس درود ، شاهین بوشهر و فجر سپاسی شیراز تیم شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

سرپرست خورشید قروهبه عهده سجاد خالدیان می باشد وفرید مبارکی ، هادی مرادیانی ، جواد مریدی و مهران عباسی در این دوره از رقابت ها به عنوان مربی تیم را هدایت و همراهی می کنند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: تساوی ، مصاف ، نتیجه ، رقابت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.