سنندج؛

معرفی داوران چهارمین جشنواره وقف کردستان

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کردستان داوران چهارمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری این استان را معرفی کرد.

در بخش نقاشی ، کاریکاتور و تصویر سازی جشنواره استاد مهدی ضیاءالدینی، استاد فردین صادق ایوبی و آقایان محمود نظری و رضا احمدیاری به داوری آثار رسیده به دبیر خانه جشنواره خواهند پرداخت.

در بخش خط نقاشی و تایپوگرافی استاد صابر میکائیلی و آقای هوشنگ بهمنی از اساتید دانشگاه و هنرمندان بزرگ این رشته به داوری آثار می پردازند.

استاد حمید زری و آقایان شاهو غزالی و جمشید محمدی از اساتید دانشگاه به داوری آثار رسیده در بخش های پوستر و آرم و نشانه جشنواره خواهند پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در خصوص برگزاری جشنواره سراسری وقف،  چشمه همیشه جاری هنر را زبانی برای بیان زیبایی های وقف دانست.

سلمان روحی گفت: هنرمندان می توانند موجبات فرهنگ سازی سنت حسنه وقف در جامعه را فراهم آورند.
وی با اشاره به منویات امام خمینی (ره) هنر را دمیدن روح تعهد در جامعه دانست و گفت: چهارمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری  فرصتی برای تلفیق  وقف و هنر دو زیبایی عالم بشریت را فراهم آورد تا مردم جامعه  با لذت بردن از مفاهیم عمیق هنری با کارکردهای این سنت حسنه آشنا شوند.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری وقف، چشمه همیشه جاری تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را در جامعه از اهداف اصلی برگزاری چهارمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری دانست و اظهار داشت: جذابیت هنر فطعا هنر را به سمت کمال سوق میدهد و بهره گیری از هنر ارزشی در شناساندن این احسان ماندگار بسیار تاثیر گذار و ارزشمند است.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: داور ، جشنواره ، وقف ، معرفی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.