کرمان؛

کرمان میزبان مسابقات بین المللی اتومبیل رانی جنوب شرق کشور

فرماندار ریگان گفت: مسابقات بین المللی اتومبیل رانی جنوب شرق کشور 5دی ماه در شهرستانهای شرقی کرمان کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری افزود:مسابقات بین المللی اتومبیل رانی جنوب شرق کشور به میزبانی شهرستانهای شرقی استان کرمان در تپه های شنی ریگان برگزار خواهد شد .

وی اظهار داشت: این رویداد بزرگ ورزشی به مدت دو روز در شهرستانهای شرقی برگزار واختتامیه برنامه در شهرستان ریگان خواهد بود .

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه این رویدا ورزشی در 5دی ماه از شهرستان بم اغاز میشود گفت: شهرستانهای نرماشیر وفهرج را نیز تحت پوشش قرار می دهد .

باقری تصریح کرد: در این مسابقات از تمامی استانهای کشور ثبت نام کرده اند که آمار شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ در حال افزایش می باشد .

وی با اشاره به اینکه احتمال پخش زنده این رویداد ورزشی در بلند ترین تپه های شنی شهرستان از شبکه های سراسری وجود دارد بیان داشت: این رویداد ورزشی برای سومین بار در بلند ترین تپه های شنی جهان بر گزار می شود .

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه در کنار این رویدا ورزشی جشنواره شناسایی بلند ترین تپه های شنی جهان برگزار خواهد شد افزود: چندین عکاس وخبرنگار این رویداد بزرگ ورزشی را در شرق استان پوشش خواهند داد .

باقری گفت: بلند ترین تپه های شنی جهان با ارتفاع 75متر و وسعت 30کیلومتر مربع به جز جاذبه گردشگری خاصیت درمانی نیز دارد .

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی در شهرستان ریگان فراهم شده است

بلند ترین تپه های شنی جهان در 13کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارند که دسترسی به انها آسان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.