قزوین؛

ایستگاه آتش‌نشانی در سایت محمدآباد مستقر می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: ایستگاه آتش‌نشانی با هدف جلوگیری و پیشگیری از شدت آتش‌سوزی در سایت محمدآباد مستقر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمدی‌الموتی در رابطه با آتش‌سوزی که در سایت محمدآباد اتفاق افتاده بود، اضافه کرد: در زباله‌ها برخی مواد مانند شیشه وجود دارد که در مواجه با وزش باد و نور خورشید موجب شروع آتش‌سوزی می‌شود؛ در این حادثه نیز گرمای هوا و گازهای متصاعد شده از این زباله‌ها علت این آتش‌سوزی بوده است.

وی با اشاره به اینکه خسارت وارده در سایت محمدآباد با توجه به کارشناسی صورت گرفته 350 میلیون تومان اعلام شده است، تصریح کرد: اموال شهرداری بیمه است و تلاش خواهیم کرد تا بخشی از خسارت وارده در این سایت را از بیمه دریافت کنیم.

محمدی‌الموتی با بیان اینکه هزینه پردازش هر کیلوگرم زباله 20 هزار تومان و هزینه انتقال زباله به سایت محمدآباد 50 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین نسبت به شهرداری‌های دیگر بیشترین بدهی را نسبت به شرکت پردازش پسماند نصر محمدآباد دارد.

 حمیدرضا محمدی‌الموتی افزود: روزانه 570 تن پسماند استان قزوین اعم از پسماندهای عفونی، صنعتی و ویژه جمع‌آوری و در سایت محمدآباد ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.