قزوین؛

رضایت 80 درصدی شهروندان از اجرای طعمه گذاری انهار شهر

در نظرسنجی صورت گرفته جهت ارزیابی طرح طعمه گذاری برخی انهارشهر، 80درصد شهروندان از اقدامات انجام شده سازمان مدیریت پسماند در خصوص کنترل جمعیت موشها ابراز رضایت داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان داشت: سازمان مدیریت پسماند در مهرماه سال جاری طرح پایلوت طعمه گذاری جهت کنترل جمعیت موش ها را به عنوان بخشی از مدیریت کنترل جمعیت جوندگان به انجام رساند.

 منتظری افزود: در این طرح جویهای خیابانهای طالقانی، مولوی و منتظری که بیشترین وفور موش ها را داشتند به عنوان محله هدف انتخاب شدند. در پایان این طرح جهت ارزیابی ابعاد مختلف موضوع پرسش نامه هایی طراحی و در اختیار کسبه این خیابانها قرار گرفت.

منتظری خاطر نشان کرد: در این برنامه که در مجموع 102نفر نظرسنجی شدند، موضوعاتی از قبیل عملکرد سازمان مدیریت پسماند و موثر بودن سم مورد استفاده و همچنین نقش شهروندان در کاهش جمعیت موش های شهری مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مقام مسوول ادامه داد: نتایج نشان داد 80درصد از نظرسنجی شوندگان از اقدامات انجام شده سازمان مدیریت پسماند در خصوص کنترل جمعیت موشها ابراز رضایت دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: همچنین 70درصد از این افراد نیز اعلام کرده اند که جمعیت موشها پس از طعمه گذاری کاهش قابل توجهی داشته است، طی این نظرسنجی 75درصد افراد عدم تخلیه زباله در جویها و معابر را بهترین راهکار جهت کنترل جمعیت موشها دانسته اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.