مبلغ وهابی از جنِ برنج خور رافضی می گوید/ نویسنده سعودی او را به سخره می گیرد

یکی از مبلغان وهابی سعودی در یکی از خطابه های خود اظهارات سخیفانه ای بیان کرد که گویی مخاطبان او مردمی نادان و ابله هستند.

مبلغ وهابی از جن برنج خور رافضی می گوید/ نویسنده سعودی او را به سخره می گیردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الوطن انلاین"؛ "محمد العریفی" –یکی از مبلغان وهابی سعودی- در یکی از خطابه های خود اظهاراتی بس سخیفانه را بیان داشت که گویی مخاطبان او مردمی نادان و ابله هستند.

این شیخ وهابی با روایت داستانی جعلی از زبان "شیخ عامر بن شراحیل الهمدانی الشعبی" –یکی از علمای اسلامی- مدعی می شود: "امام شعبی" می گوید دوستی از قبیله "جنیان" داشته است که گاهی اوقات از پس دیوار ظاهر می شده و به غذای برنج بسیار علاقه داشته است. روزی از او پرسیدم: آیا شما جنیان هم مانند ما، فرقه ها و مذاهب مختلف دارید؟ جنی پاسخ داد: بله. پرسیدم کدام یک از این فرقه ها نزد شما از همه بدتر و خبیث ترند؟ او گفت: "فرقه ای که به آنها رافضی گفته می شود." 


"علی سعد الموسوی" -یکی از نویسندگان عربستانی- در واکنش به این اظهارات جاهلانه پاسخ می دهد: "من امروز می نویسم تا روایت های جعلی و ساختگی عقل های ما را به تسخیر خود در نیاورد.

اول آنکه، "شیخ عامر بن شراحیل الهَمدانی الشعبی" پیش از آنکه اساسا اصطلاح رافضی در نیمه اول قرن دوم هجری مطرح شود، وفات یافته بود. ثانیا، "الشیخ الشعبی" در طول حیات خود دائما مابین یمن و حجاز در رفت و آمد بوده و در دوره ای می زیسته است که هنوز برنج وارد شبه جزیره عربستان نشده بود. بنابراین تمام ادله عقلی و نقلی تاریخی جز بر جعلی بودن این نقل قول از زبان شیخی که حتی اصطلاح "رافضی" به گوشش نخورده و طعم برنج را نچشیده است، تأکید ندارد.

آقای برادر "عریفی"! به عقل های ما بی احترامی نکن؛ زیرا ما در دوره ای زندگی می کنیم که با یک کلیک، انبوهی از اطلاعات را دریافت می کنیم. خواهش می کنیم با اظهاراتی این چنینی خود را به سخره نگیر؛ حتی پدر بزرگ های ما هم طعم برنج را نچشیده اند، آنوقت چگونه ممکن است آن غذای مورد علاقه جنیان در 1400 سال پیش باشد؟!!

جناب عریفی! آیا امروز هم شیخی وجود دارد که با دوست جنی خود سوشی و خاویار میل کند و برای ما از مذاهب و فرقه های آتی خبر دهد؟ اگر وجود دارد، به ما بگو تا بدانیم عاقبت داعش و القاعده به کجا ختم می شود؟!!  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
با سلام
اسلام انگلیسی طرفداران احمق می خواهد وهابیت متولد انگلیس است و آن هم سراغ احمق ترین ها می رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۴
این سعودیا اونقدر شکمشون کار کرده عقلشون دیگه کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
خداریشه وهابیت را بخشکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
یکی از افتخارات عریفی این هست که فتوی داده تا ناموسشون برن برای جهاد نکاح تا در خدمت ....... باشن ! خاک بر سرت عریفی جاهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
ابله تر از این وهابیها پیدا نمیشه
آخرین اخبار