اردبیل؛

معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در نهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی‌زاده در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: براساس تصمیم اعضای کارگروه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران مشارکت و همکاری می‌کنند.

وی افزود: به منظور معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل و ظرفیت‌های استان در این حوزه ضروری است تا دستگاه‌های مختلف و متولی در حوزه گردشگری نظیر شرکت آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل امور عشایری، اتاق بازرگانی و شهرداری‌های استان و نیز بخش خصوصی در این زمینه حضور و مشارکتی فعال داشته باشند.

حاجی‌زاده بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم سازمان میراث فرهنگی حفاظت از محورهای گردشگری بوده که در این زمینه در استان اقدامات اساسی انجام شده و با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم تلاش می کنیم تا بتوانیم بیش از گذشته در این زمینه گام برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های و قابلیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری بوده که توانمندسازی این ظرفیت‌ها و جلب و جذب هر چه بیشتر گردشگران و سرمایه‌گذاران به این حوزه نیازمند همکاری و مشارکت هر چه بیشتر متولیان امر است که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.