کرمانشاه؛

اولویت بندی در معرفی پروژه برای گرفتن اعتبار

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: باید برای بودجه 95، چند پروژه شاخص و اساسی کرمانشاه را معرفی کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛ کیوان کاشفی اظهار کرد: اگر بخواهیم بودجه بگیریم، اکنون زمان مناسبی برای گرفتن اعتبار پروژه‌های استان کرمانشاه است.

وی افزود: باید پروژه‌هایی که اولویت دارند را برای گرفتن بودجه سال 95 معرفی کنیم.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: باید سه یا چهار پروژه مهم استان را معرفی کنیم و پروژه‌هایی که در زمان کوتاه به سرانجام می‌رسند و اعتبار کمتری تا اتمام نیاز دارند در اولویت باشند و یا پروژه‌هایی که اثرگذاری و تحول آنها برای استان بیشتر است.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه به مهمترین پروژه‌های کرمانشاه که باید در بودجه 95 ویژه دیده شوند نیز اشاره کرد و افزود: راه آهن تا مسیر خسروی، پالایشگاه آناهیتا، منوریل از مهمترین این طرح‌ها است که باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه در ادامه از اینکه سهم زیادی از بودجه کل کشور همواره صرف هزینه‌های جاری می‌شود انتقاد کرد و گفت: سال قبل از 210 هزار میلیارد تومان بودجه فقط 40 هزار میلیارد تومان سهم بخش عمرانی بود.

این مسئول افزود: بودجه عمرانی است که باید ویژه دیده شود، زیرا از طریق این بودجه رونق کشور، ایجاد کارخانه و افزایش تولید و صنعت را داریم.
کاشفی می گوید این روند که هرسال برای تعداد زیادی پروژه به صورت جزئی و قطره چکانی بودجه می‌گیریم چندان اثرگذار نیست و فقط روند اجرای پروژه‌ها را طولانی و هزینه ساخت آنها را بیشتر می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.