لیگ فوتبال امید برنامه‌ای مدون ندارد

نبود برنامه‌ای از قبل تهیه شده در لیگ فوتبال امید کشور می‌تواند هزینه هایی را برای تیم‌های حاضر در لیگ در‌بر‌ داشته باشد.

لیگ فوتبال امید برنامه‌ای مدون نداردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم امید نیروی زمینی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران که هفته بیستم رقابت‌های لیگ امید را پشت سر می‌گذارد در‌حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

امید مراغه سر‌مربی تیم فوتبال امید نیروی زمینی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران در این‌باره بیان داشت: با عنایت پروردگار از ابتدای شروع فصل تاکنون تیم ما روند یکنواختی را پشت سر گذاشته است و هم‌اکنون نیز از لحاظ جایگاه در جدول مسابقات به همراه تیم استقلال در‌صدر قرار داریم که البته تیم استقلال با یک گل زده بیشتر، بالاتر از تیم ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ما با هیچ تیمی در رقابت نیستیم بلکه مهم ترین هدف ما ایجاد شرایطی است برای ورزشکاران تا بتوانند از فوتبال آماتور وارد فوتبال حرفه‌ای شوند که این موضوع در نهایت سبب تقویت فوتبال ملی کشور ما نیز خواهد‌شد و برای ما جایگاه در جدول رقابت‌ها در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

سر‌مربی تیم امید نیروی‌زمینی‌ارتش‌جمهوری‌اسلامی‌ایران انتقاداتی نیز به اداره‌کننده‌گان لیگ امید‌ها داشت و افزود: یکی از نقاط ضعفی که در‌ این لیگ وجود دارد عدم وجود برنامه‌ای مدون و از قبل تنظیم شده‌است که این شرایط تیم‌ها را با مشکلات زیادی روبرو ساخته و به همین دلیل بسیاری از تیم‌ها با آسیب‌دیدگی بازیکنانشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در‌این بخش وجود دارد نبود نظارت بر لیگ پایه از سوی هیئت فوتبال استان تهران است.

در‌ پایان سر‌مربی تیم امید‌نیروی‌زمینی‌ارتش‌جمهوری‌اسلامی‌ایران با قدر‌دانی از زحمات مربیان قبلی که برای این تیم کشیده‌اند از کادر‌فنی تیم ملی امید کشور به دلیل عدم حضور در بازی‌های لیگ به منظور شناسایی و جذب بازیکنان شایسته انتقاد کرد و این موضوع را سبب ایجاد بی‌انگیزگی در‌بین بازیکنان و در‌نهایت کاهش روند رشد کیفی لیگ فوتبال امید ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: فوتبال ، امید ، مراغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار