تیتراژ «معمای شاه» حاصل اشتراکات من با ورزی بود

تیتراژهای «معمای شاه» حاصل اشتراکات و توافقات بر سر موسیقی ملی بود.

بابک زرین آهنگساز در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تنظیم قطعه‌های تیتراژ ابتدایی و انتهایی «معمای شاه» گفت: اتفاقات کاری‌ام با محمدرضا ورزی از سریال «تبریزدرمه» آغاز شد و از همان زمان اشتراکاتی را در گفتگو‌ها بدست آوردیم.
 
وی ادامه داد: تیتراژهای «معمای شاه» حاصل اشتراکات توافقات ما بر سر موسیقی ملی و وطنی بود و به همین خاطر در این سریال همم همین موضوع تکرار شد و نظرات بر یکدیگر تحمیل نمی‌شدند و کار نهایی حاصل نظرات سازنده صورت گرفت.
 
زرین افزود: سابقه همکاری با سالار  عقیلی در سریال «سالهای مشروطه» باعث انتخاب و همکاری با وی شد و همچنین تجربه همکاری محمدرضا ورزی با سالار عقیلی ناخودآگاه ذهن را به سمت کاندیدای دیگری برای  تیتراژ «معمای شاه» نمی‌برد.
 
وی اظهار کرد: البته افراد دیگری مثل  همایون شجریان،  علیرضا قربانی می‌توانستند گزینه‌های مطلوبی باشند که در نهایت سالار عقیلی انتخاب شد.
 
زرین در رابطه با تیتراژ ابتدایی و انتهایی اظهار داشت: ملودی و تنظیم هر دو تیتراژ را انجام داده‌ام اما به نظرم تیتراژ پایانی از جمله کارهایی است که پس از چندین بار پخش با استقبال بیشتر مواجه می‌شود اما تیتراژ ابتدایی به خاطر اینکه اندکی پاپیولار ملی یا به تعبیر سالار عقیلی سبک بابک است فکر می‌کنم جوانها استقبال بیشتری داشته باشند و استفاده از ملودی پاپ هم بر آن تأثیرگذار بوده است.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.