ویژه برنامه‌های رادیو قرآن برای ایام سوگواری پایان صفر

رادیو قرآن در ایام سوگواری شهادت امام حسن و امام رضا(ع) و نیز رحلت پیامبر اکرم(ص) برنامه های قرآنی متنوعی را بر روی خط می‌برد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛برنامه‌های رادیو قرآن در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا(ع) به شرح زیر است:

در روز بیست و هشتم صفر بعد از اذان ظهر، زیارت حضرت رسول(ص) در همه شبکه‌های رادیویی و در رادیو قرآن به صورت زنده پخش می‌شود و همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان «سخاوت خورشید» به کارشناسی دکتر نیستانی از ساعت 9:15 تا 10 روز پنج شنبه نوزدهم آذر به گوش شنوندگان خواهد رسید.

محافل انس با قرآن کریم نیز به صورت زنده از حرم امام رضا(ع) طی سه روز پایانی ماه صفر از ساعت 17:30 تا 19 در این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

برنامه «اشراق» ویژه ایام سوگواری، از چهارشنبه شب تا شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت 21:10 تا 22:45 به سمع علاقه‌مندان خواهد رسید.

همچنین صلوات خاصه امام رضا(ع) در روز شهادت ایشان در ساعت 8 و 20 دل‌های شیعیان را به ضریح با صفای امام رئوف(ع) وصل می‌کند.

بر اساس این گزارش برنامه‌ «والشمس» با محوریت بررسی شخصیت سیاسی امام هشتم (ع) در قالب تحلیلی بر گرفته از کتاب «انسان 250 ساله» که مجموعه‌ای از سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در حوزه ائمه است از رادیو قرآن پخش می‌شود.

«اشاره» عنوان برنامه دیگری است که از 18 تا 20 آذر سخنرانی‌هایی که با موضوع رحلت پیامبر و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را برگزیده و برای علاقه‌مندان در ساعت 14:30 بخش خواهد کرد.

«کلام خوبان» مجموعه سخنان پیامبر اکرم(ص) و امام رضا(ع) و امام حسن(ع) را بازگو کرده و برنامه «اشاره» به معرفی کتب مرتبط درباره پیامبر و امام رضا (ع) می‌پردازد.

در نهایت از چهارشنبه تا جمعه سخنرانی آیت‌الله ضیاء آبادی در ساعت 13:35 و در روز شهادت امام رضا (ع) «روز رضوان» با حضور دکتر سعید طاووسی به گوش مخاطبان وعلاقه‌مندان رادیو قرآن خواهد رسید.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار