ایجاد 400 مرکز بازرسی نظامیان صهیونیست از آغاز انتفاضه قدس

رژیم صهیونیستی از آغاز اکتبر تاکنون 400 مرکز بازرسی در کرانه باختری دایر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، مرکز مطالعات امور رژیم صهیونیستی و فلسطین «قدس» روز چهارشنبه اعلام کرد این رژیم از اوایل ماه اکتبر تاکنون دست کم 400 مرکز ایست و بازرسی در کرانه باختری رود اردن دایر کرده است.

این مرکز در تحقیقی افزود رژیم اشغالگر اسراییل به تلاش های خود برای متوقف کردن حرکت انتفاضه جدید قدس ادامه می دهد و تاکنون 117 شهروند فلسطینی را به شهادت رسانده است.

بر اساس این تحقیق، احداث مراکز ایست و بازرسی جدید سیاست قدیمی است که رژیم اسراییل برای خاموش کردن و عقیم گذاشتن انتفاضه ها و قیام های مردمی فلسطین برای اهداف سیاسی و امنیتی اتخاذ می کند.

اسراییل از زمان انتفاضه نخست فلسطین تاکنون دستکم 1700 منطقه را برای دایر کردن فوری مراکز ایست و بازرسی در آن ها در غزه و کرانه باختری رود اردن فراهم کرده است.

اسراییل سیاست دایر کردن مراکز ایست و بازرسی را در انتفاضه جدید قدس نیز در دستور کار قرار داد و دستکم 400 مرکز دیگر دایر کرد.

این مراکز در مناطق مختلفی از جمله در شهر قدس ، الخلیل ، ورودی های بیت لحم ، اطراف رام الله ، شهر های شمالی کرانه باختری رود اردن و مناطق الاغوار دایر شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار