علی عسگری: به بازی سپاهان می رسم

بازیکن تیم فوتبال راه آهن از آمادگی نسبی خود برای بازگشت به میادین سخن گفت.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم راه آهن اظهار کرد: برخلاف آنچه از موقعیت ما در جدول به نظر می آید، ما تیم خیلی خوبی داریم و در صورتی که بتوانیم این 2 بازی پیش رو را با نتایج مناسبی پشت سر بگذاریم، با کامل تر شدن تیم در تعطیلات نیم فصل، فکر می کنم در دور برگشت شرایط خیلی خوبی داشته باشیم.
وی افزود: شما شک نداشته باشید که تیم ما به رتبه های بالاتری خواهد رسید و به هیچ وجه در قسمت پایین جدول نخواهیم ماند. ما تا به اینجا از لحاظ شانس خیلی شرایط مناسبی نداشتیم ولی از این به بعد قطعا اوضاع بهتر خواهد شد. تیم ما هم از لحاظ مهره و هم کادر فنی یکی از تیم های خوب لیگ است و امیدوارم با حمایت باشگاه از لحاظ مالی و امکانات، بتوانیم حق واقعی راه آهن را بگیریم. 

هافبک لوکوموتیو رانان در خصوص وضعیت مصدومیت خود گفت: چند هفته پیش بود که به دلیل لغزندگی زمین تمرین، از ناحیه مچ پا آسیب دیدگی شدیدی داشتم و با پارگی لیگامنت مواجه شدم اما خوشبختانه در حال حاضر خیلی و ضعیت بهتر شده و انشاالله در روزهای آینده درد پایم به طور کامل برطرف خواهد شد. امیدوارم به بازی سپاهان برسم، هرچند ممکن است از لحاظ بدنی برای 90 دقیقه آماده نباشم اما در صورت صلاحدید کادر فنی به میدان خواهم رفت.
علی عسگری در ارتباط با شایعات مبنی بر بیماری وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شایعه شده بود که من دچار سکته قلبی شده ام و خودم هم از طریق رسانه ها مطلع شدم. اما مشکل خاصی نبود و اصلا چیزی نبود که این قدر بزرگ جلوه داده شود.
بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره بازی راه آهن مقابل این تیم گفت: فعلا درباره آن حرفی نمیزنم. ما یک فینال پیش رو داریم و آن هم بازی با سپاهان است. اگر بتوانیم سپاهان را شکست دهیم، قطعا نشان می دهیم که جایگاه راه آهن در اینجای جدول نیست.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار