برجلو: آینده روشنی در انتظار ماست

مدافع تیم فوتبال راه آهن نسبت به آینده تیمش ابراز امیدواری کرد.

کاظم برجلو در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما در بازی های اخیر با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده ایم و در ادامه با توجه به بازیکنانی که برای نیم فصل جذب کردیم و تلاش های کادر مدیریتی جدید شرایط قطعا بهتر از این خواهد شد. کادر فنی و بازیکنان تیم نمی گذارند اتفاق بدی بیفتد و تلاش همه ای ن است که راه آهن به جایگاهی که در شأن این باشگاه است برسد.
وی در ارتباط با حضور بازیکنان با تجربه در تیم راه آهن گفت: بالاخره عروسی به کوچه ما هم می آید. ما تا به اینجا خیلی بدشانس بوده ایم و ضمنا تفکرات مربی برای جا افتادن نیاز به زمان دارد. در مجموع واقعا دست کادر فنی خالی است. اما با این حال شما مطمئن باشید تیم ما در بازی های بزرگ مثل سپاهان و پرسپولیس نمایش خیره کننده ای خواهد داشت. این بازی ها حکم ویترین دارد و همه سعی می کنند بهترین عملکردشان را نشان دهند.
برجلو در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه افزود: امروز آقای صادق پوربا ما صحبت کردند و دیدیم که بسیار انسان خوب و مثبت اندیشی است. البته تغییرات به این زودی پاسخ نمی دهد اما مطمئنا در نهایت نتیجه خوبی به نفع باشگاه و مجموعه راه آهن خواهد بود. ما صد درصد به آینده تیم خوشبینم. با اضافه شدن افرادی مثل محمد عباس زاده و محسن حمیدی علی رغم اینکه نیم فصل دوم بسیار سخت خواهد بود، همه تلاشمان را می کنیم تا به جایگاهی که در شأن این تیم است برسیم.
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.