منوچهری:

بازی با سپاهان راحت تر از تیم های پایین جدول است

مهاجم تیم فوتبال راه آهن از شرایط تیمش در آستانه بازی مقابل سپاهان ابراز خرسندی کرد.

امین منوچهری در حاشیه تمرین تیم راه آهن در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ارتباط با شرایط فعلی تیم اظهار داشت: موقعیت تیم ما در جدول به ظاهر خیلی مناسب نیست اما نکات امیدوارکننده ای هم در این تیم وجود دارد. هرچند چند بازی اخیر به دلیل بدشانسی و تا حدودی عملکرد ضعیف نتیجه را از دست دادیم اما جایگاه واقعی ما اینجای جدول نیست و می توانیم خیلی بالاتر از این قرار بگیریم. لازمه این امر حمایت مدیریت باشگاه است چراکه ما و کادر فنی به تنهایی قادر به انجام این کار نیستیم. ضمن اینکه از بانیان خصوصی شدن باشگاه تشکر می کنم، آنها باید بدانند که این تیم نیاز به مراقبت و حمایت دارد و همانطور که گفتم تنها تلاش مربیان و بازیکنان برای موفقیت کافی نیست.
وی نظز خود را نسبت به تغییرات مدیریتی باشگاه اینگونه بیان کرد: قبل از همه باید از آقای رحیمی تشکر کنیم چرا که ایشان هم در فصل گذشته و هم امسال تلاش زیادی برای سربلندی راه آهن انجام دادند. درباره آقای صادق پور هم آن طور که می دانم از پیشکسوتان استقلال هستند و فوتسالیست خوبی بودند و باعث امیدواری ماست که یک مدیر فوتبالی در تیم حضور دارد. ما از یک مدیر فوتبالی قطعا انتظارات بیشتری داریم و تقاضای رسیدگی همه جانبه به وضعیت تیم را داریم.
منوچهری درباره مشکلات مالی تیم راه آهن تصریح کرد: در هر صورت طبیعی است که ما هم مشکل مالی داریم. ما روی کاغذ بیست درصد از قراردادمان را دریافت کرده ایم ولی نسبت به سایر تیم ها شاید پنج درصد هم نگرفته ایم چون مبلغ کل قرارداد های ما پایین است. به نظرم این کاری که ما کردیم شایسته تقدیر است و سزاوار پرداخت به موقع مطالباتمان هستیم. اما به هر حال ما هم باشگاه را درک می کنیم و امیدواریم با کمک به هم بتوانیم قطار راه آهن را به سرمنزل مقصود برسانیم.
بازیکن طلایی پوشان در خصوص 2 بازی آینده تیمش مقابل سپاهان و پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از امیدواری های من این است که ما همیشه جلوی تیم های بزرگ خوب کار کردیم. در جام حذفی هم مقابل سپاهان خیلی خوب بودیم و در حال حاضر این 2 بازی برای همه بازیکنان جوان و باتجربه ما انگیزه خاصی ایجاد کرده و به بهترین نحو تمرین می کنیم. فکر می کنم در این 2 بازی خیلی راحت تر از بازی مقابل تیم های پایین جدول کار کنیم.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار