مشهد؛

تکمیل 100 درصدی گنجایش مدارس مشهد با حضور زائران رضوی

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) 100 درصد گنجایش مدارس شهر مشهد با حضور زائران تکمیل شده است.

تکمیل 100 درصدی گنجایش مدارس مشهد با حضور زائران رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی ؛غلامرضا نجاتی مهر با اشاره به آمادگی کامل آموزش و پرورش و امکان افزوده شدن مدارس بیشتر برای اقامت زائران رضوی گفت: 50 باب مدرسه نیز در حالت آماده باش در صورت افزایش ورود مسافران و زائران پیاده نسبت به پیش بینیهای صورت گرفته است.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: امسال 140 مدرسه با گنجایش 57 هزار نفر برای زائران پیاده آماده شد که در مقایسه با پارسال 50 درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد 9 سالن ورزشی و 22 هزار مترمربع فضای نمازخانه نیز در اختیار زائران و کاروانهای پیاده قرار گرفت.

وی گفت: همچنین 175مدرسه برای میزبانی از هیاتهای مذهبی و دیگر مسافران ورودی به مشهد در ایام پایانی ماه صفر فراهم شده است.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در مجموع گنجایش اقامتی در واحدهای زیر نظر این اداره کل در مشهد 80 هزار نفر است که 57 هزار نفر آن برای زائران پیاده در نظر گرفته شد.

مشهد در روزهای پایانی ماه صفر میزبان افزون بر سه و نیم میلیون زائر و مسافر بوده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.