مدارس کرمان، تهران و همدان فردا تعطیل نیستند!

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: مدارس استان کرمان از یکشنبه 22 آذر فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

امید سلاجقه در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدارس استان پس از تعطیلی دوروزه به دلیل شیوع بیماری آنفلو انزا به طور رسمی فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را از سرخواهند گرفت.
 
وی افزود: مدارس استان کرمان به علت شیوع آنفلوانزای H1N1 در روز های 17 و 18 آذر و به منظور اقدامات پیشگیرانه تعطیل شدند. فرهنگیان، عوامل دست اندرکار امور مدارس و دانش آموزان در صورت داشتن علائمی مانند تب، سرفه، گلو درد، درد در اندام ها و سردرد تا یک روز بعد از قطع شدن علائم با گواهی پزشک، مجاز به استراحت هستند.
 
سلاجقه خاطر نشان کرد: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه تعطیلی مدارس، فقط از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش این استان و صدا و سیمای مرکز کرمان اعلام می شود و شایعات احتمالی فضای مجازی به هیچ عنوان برای تعطیلی مدارس قابل استناد نیست.
 
 رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اشاره به تشکیل کمیته سلامت مدیریت آنفولانزا در آموزش و پرورش کرمان از رصد روزانه وضعیت بهداشتی مدارس استان خبرداد.

گفتنی است؛ هیچ یک از مدارس شهرهای همدان و تهران نیز به علت آنفولانزا تعطیل نمی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار