بیمه‌ای که دانش‌آموزان را تا خارج از کشور حمایت می‌کند

مدیر کل رفاه و تسهیلات آموزش و پرورش تهران گفت: بیمه‌های دانش آموزی هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد و اگر دانش‌آموزی دچار حادثه‌ای شود، می‌تواند با هماهنگی‌های لازم از محل بیمه مورد نظر،‌مبلغ مورد نظر را دریافت کنند.

حاجیلو مدیر کل رفاه و تسهیلات آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم نیازهایی که تامین کننده‌ی بحث‌های بیمه‌ دانش آموزان است را تقویت کنیم، همچنین این بیمه‌ها شامل ریز تعهداتی مانند فوت دانش آموزان، نقص عضو و هزینه‌های درمان ناشی از هر حادثه می‌باشد . 

وی افزود: گاهی اوقات دانش‌آموزانی هستند که حادثه‌ای شامل حالشان نمی‌شود اما مبتلا به بیماری‌های پرهزینه‌ای هستند که ما از محل این قرار داد، بخشی از آن را می‌توانیم برای دانش آموز تامین کنیم.
 
حاجیلو اظهار داشت: بخش دیگری از این بیمه به اردوهای دانش‌آموزی تعلق می‌گیرد و تمامی اردوهایی که درون مدرسه و بیرون از مدرسه از جانب مدرسه صورت می‌گیرد، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند و اگر برای هر یک از عوامل اجرایی اعم از دانش‌آموز و هر کدام از افرادی که در این اردوها هستند، حادثه‌ای اتفاق بیافتد، از محل بیمه‌ نامه می‌توانیم تمام مبالغ را پرداخت کنیم. 

وی بیان داشت: در بحث فوت مبلغ 7 میلیون تومان ، در بحث نقص عضو تا مبلغ 100 میلیون تومان، مبلغ هزینه‌های ناشی از هر حادثه یک میلیون و 500 هزار تومان، در بحث پیوند کلیه مبلغ 2 میلیون تومان و در مبحث کاشت حلزون برای دانش‌آموزانی که مشکل شنوایی دارند، مبلغ 10 میلیون تومان درنظر گرفته شده است. 

وی در پایان گفت: این بیمه هیچ محدودیت جغرافیایی برای دانش آموزان ندارد و اگر دانش‌آموزانی در خارج از کشور، دچار حادثه‌ای شوند،‌ مبالغ آن از محل‌ بیمه قابل پرداخت است و از خانواده‌ها تقاضا می‌کنیم که اگر اتفاقی برای دانش‌آموز رخ داد، با مدرسه‌ی مورد نظر هماهنگی های لازم را داشته باشند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار