رشت؛

تاسیس نوزدهمین شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گیلان

نوزدهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در رشت تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ همزمان با سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران ، نوزدهمین شعبه بانک مهر ایران با بیش از 44میلیارد ریال هزینه در شعبه رازی رشت راه اندازی شد.

 در مراسم افتتاح این بانک مدیر امور شعب استانهای بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک با 8 سال سابقه خدمت رسانی ، اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور است که 10 بانک بزرگ دولتی کشور سهام دار آن است.

 سلیمان توکلی با اشاره به اینکه سقف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک در حال حاضر 150 میلیارد ریال است افزود: در تلاشیم تا ضمن ترویج اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و رعایت عقود اسلامی ، سقف پرداخت  تسهیلات را افزایش دهیم. وی همچنین از اعطای  وام 30 هزار فقره ازدواج تا پایان سال در کشور توسط این بانک خبر داد و افزود: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند  اساس فعالیت این بانک است.

توکلی از کمک به افراد نیازمند بویژه افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و افزود: تا پایان سال 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در 540 شعب این بانک در سراسر کشور به این افراد اعطا  خواهد شد.

در ادامه این مراسم سید مهدی طلوعی مدیر شعبه این  بانک با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ قرض دادن با عقود اسلامی رسالت اصلی این بانک است افزود:  این بانک با اعطای تسهیلات با کارمزد کم به افراد نیازمند جامعه در تلاش است تا ضمن رفع  نیاز افراد ، به توسعه و سازندگی  بیش از پیش جامعه نیز کمک کند.

طلوعی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 10 هزار گیلانی از تسهیلات 520 میلیارد ریالی بانک  قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد 4 درصد بهره مند شدند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.