نمایش «1912» به کارگردانی مشترک فرید قادرپناه و رامین معصومیان و تهیه‌کنندگی پیمان یاحقی شب گذشته با حضور دکتر حمیدرضا صدر و بهزاد خداویسی افتتاح شد و به طور رسمی اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این نمایش سومین اثر مشترک فرید قادرپناه و رامین معصومیان است که این بار هم یک تجربه متفاوت را رقم می‌زنند.

حمیدرضا صدر بعد از تماشای این نمایش گفت: استفاده از ترکیب موسیقی و پلی بک‌های بجا باعث پویایی و ریتم در نمایش شده بود و من به عنوان یک ببینده از تماشای این اثر لذت بردم.

او ادامه داد: متاسفانه اجراهای اول همیشه با کم و کاستی‌هایی روبرو است، اما به حق باید بگویم که این گروه جوان از پس این اجرای سخت سربلند بیرون آمده و کار خود را به نحو احسن انجام داده است.

بهزاد خداویسی نیز بعد از تماشای نمایش گفت: تجربه در نسل جوان موج می‌زند، خوشحالم که امروز در کنار آن‌ها هستم و مشاهده می‌کنم که با چنین رشدی به اجرای نمایش می‌پردازند.

نمایش «1912» داستان غرق‌شدن کشتی تایتانیک را روایت می‌کند و بعد از غرق‌شدن به جزئیات این حادثه می‌پردازد.

کاوه مرحمتی، مریم قربانیان، رامین جعفری، مینا زرانی، امین جلالی، امونا پیکریان، سید جواد حسینی، مریم ایمانی‌کیا و علی خسروجردی از نقش آفرینان این نمایش هستند.

همچنین علی دولت‌یاری دستیار کارگردان، فرانک بیگی ادیب منشی صحنه، بنیامین دهباشی مدیر صحنه، فرهاد جاوید عکاس، حسام قارونی طراح و پوستر و بروشور، کاوه مرحمتی ساخت تیزر، رضا قانعی موسیقی، پدرام رضوانی طراح نور، شهرآشوب مفتاحی هماهنگی و فریبا جدیدی روابط عمومی هستند که فرید قادر پناه و رامین معصومیان را در این نمایش همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌تواند برای تماشای نمایش هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت 20:30 به تماشاخانه مشایخی واقع در خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک 1478 مراجعه کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار