اصفهان؛

احزاب افراد تراز اول را برای كانديداتوری در انتخابات تشويق نمايند

استاندار اصفهان گفت: احزاب بايد افراد تراز اول را برای كانديداتوری در انتخابات تشويق نمايند تا نمايندگانی تراز اول و در شان استان اصفهان داشته باشيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگرپور در هفتمين جلسه سران احزاب و تشكل های سياسی استان با اشاره به برگزاری پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: هيئت هاي اجرايي انتخابات بايستي كاملا معتدل و از همه ي جناح ها انتخاب شده و مورد وثوق و اعتماد مردم باشند.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در هيئت هاي اجرايي تاكيد شده است كه استعلامات چارچوب دار باشد، گفت: اصل و پايه ي هيآت نظارت تعامل است و همه تلاش مي كنند وظايف قانوني خود را انجام دهند.

وي با اشاره به اينكه احزاب بايد افراد تراز اول را براي حضور در انتخابات تشويق نمايند، افزود: افراد آگاه و متدين كه در چارچوب قانون حركت مي كنند بايد انتخاب شوند.

زرگرپور اضافه كرد: هيات های نظارت در همه شهرستان ها تشكيل شده است و اميدواريم كه فعاليت ها به خوبي پيش رود

استاندار اصفهان در ادامه به الزامات و شرايط تحقق شعار سال اشاره كرد و گفت: همدلي و همزباني دولت و ملت در سالي كه دو انتخابات مهم را در پيش رو داريم بسيار مهم است و همه ي احزاب و تشكل ها بايد تلاش كنند كه با تعامل و همكاری بتوانيم اين شعار را محقق كنيم.

رسول زرگرپور به مسائل استان اشاره كرد و گفت: طي دو سال گذشته هيچگونه كنسرت و حتي جلسات سياسي در استان لغو نشده است و اين به دليل بلوغ بالای مردم و جربانات سياسي استان است.

مدير ارشد استان اضافه كرد: تجمعات غيرقانونی كه به ندرت در برخي از مناسبت ها ديده مي شود توسط جمعي ۵۰-۶۰ نفره صورت مي گيرد كه هيچ جريان سياسي آن ها را حمايت نمی كند و تمامی اين افراد شناسایی شده اند كه در صورت مشاهده تخلف به مراجع ذيربط معرفی خواهند شد.

گفتني است در اين جلسه الزامات تحقق شعار سال و مباحث مربوط به تشكيل خانه ي احزاب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .



انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.