میلاد: فدراسیون قایقرانی همیشه کاسه گدایی به دست دارد

مدیر فنی تیم‌های ملی آب‌های آرام قایقرانی گفت:‌ با وجود نقدینگی‌هایی که به حساب فدراسیون ریخته می‌شود همیشه کاسه گدایی به دست دارند!

میلاد: فدراسیون قایقرانی همیشه کاسه گدایی به دست داردمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فدراسیون کم‌کم از کمیته آب‌های آرام مرا هم بیرون راند و برای حضور در جلسات دعوتم نکردند اما در فصول قبل در کمیته فنی که تشکیل می‌شد به هر نحوی بود روی مباحث فنی می‌ماندم اما با راندن من کاری کردند که همه چیز بر وفق مراد نا‌خدا امینی باشد و هم‌اکنون در تست‌های انتخابی هم وی تصمیم خواهد گرفت.

وی افزود : یکی از مسائلی که باعث شد من نتوانم به فعالیتم ادامه دهم این بود که "بله قربان" گفتن را بلد نبودم و روی موارد فنی هرگز کوتاه نمی‌آمدم.

میلاد در خصوص مشکل بودجه فدراسیون خاطر‌نشان کرد: دنیا مالی به وسیله اسپانسر فدراسیون را خیلی حمایت می‌کند و هم‌اکنون نیز به راحتی حساب فدراسیون را می‌توان چک کرد اما همیشه کاسه ندارم دستشان است.

وی در خصوص مدال‌هایی که در مسابقات آسیایی امسال کسب کرده‌اند یاد‌آور شد: در مسابقات امسال حداقل 60 درصد افت مدال داشتیم که در سال 2013 احمد‌رضا طالبیان کسب کرد را ما امسال نداشتیم و در المپیک قبلی 2 سهمیه گرفتیم اما امسال هنوز هیچ سهمیه‌ای کسب نکرده‌ایم در حالی که امسال اردوی پرتغال و حضور در سه کاپ جهانی را برای آمادگی پارو‌زنان داشتیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار