تبریز؛

آذربایجان شرقی در جایگاه سوم مسابقات آب های آرام بانوان

آذربایجان شرقی با 2 مدال نقره و 2 برنز به مقام سومی مسابقات قهرمانی کشور آب های آرام بانوان در رده سنی جوانان دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان با قهرمانی تیم های کرمانشاه و تهران در رده سنی بزرگسالان و جوانان به پایان رسید و معصومه داناپور به مدال برنز ، پرستو مهنا به مدال نقره و کوثر زینی زاده به مدال برنز و سنا عیوضی و کوثر زینی زاده به مدال رسیدند.


با برگزاری رقابت های مسافت 200 متر، مسابقات قهرمانی آب های آرام بانوان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

 در مسابقات 200 متر قایقرانان در فینال 8 ماده کایاک و کانو، تکنفره و دونفره و رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

در کانوی یکنفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی از کرمانشاه مدال طلا، آتنا رئوفی از گیلان مدال نقره و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی مدال برنز کسب کردند.

در کانوی یکنفره جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی و صبا سینایی از تهران صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

در کانوی دونفره جوانان پریسا محمدزاده و نگین خدمتگذار از گیلان، صبا سینایی و ساناز همت زاده از تهران و سنا عیوضی و کوثر زینی زاده از آذربایجان شرقی بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز تهران با 7 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز اول شد، گیلان با 4 طلا، 4 نقره و 1 برنز در رده دوم قرار گرفت و آذربایجان شرقی با 2 مدال نقره و 2 برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش بزرگسالان هرمزگان با 6 مدال طلا و 1 نقره بر رده نخست قرار گرفت، کرمانشاه با 4 مدال طلا، 1 نقره و 3 برنز دوم شد و تهران با 1 مدال طلا، 5 نقره و 1 برنز در رده سوم ایستاد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.