بندرعباس؛

کسب ۲ نشان طلا و ۲ برنز دیگر برای پاروزنان تیم تایدواتر

روز پایانی مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان کشور با کسب ۲ نشان طلا و ۲ برنز برای پاروزنان تیم تایدواتر هرمزگان همراه بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در آخرین روز این پیکارها ظهر امروز قایقرانان در مسافت ۲۰۰ متر با هم رقابت کردند که در کایاک یکنفره بزرگسالان مینا عبدالهی به نشان طلا دست یافت و در کایاک دونفره بزرگسالان نیز تیم دو نفره مینا عبداللهی و کیانا کمال زاده از تایدواتر هرمزگان صاحب نشان طلا شد.

در کایاک یکنفره جوانان فاطمه احمدی بر سکوی سوم ایستاد و در کایاک دونفره جوانان نیز تیم دو نفره فاطمه احمدی و ستاره شریفی از تایدواتر به مدال برنز دست یافت.

بدین ترتیب در پایان این پیکارها و در رده سنی بزرگسالان تیم تایدواتر نماینده هرمزگان با ۶ مدال طلا، ۱ نقره و در رده سنی جوانان هم با کسب ۳ نشان برنزبه کار خود پایان داد.

مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی بانوان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت پاروزنانی از ۱۰ استان کشور به مدت سه روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم تایدواتر به عنوان نماینده هرمزگان با ۱۱ پاروزن در این پیکارها شرکت کرده بود. آرزو پاسلار نیز سرمبیگری این تیم را بر عهده داشت.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.