اردبیل؛

شیوع بیماری آنفولانزای جدید در شهرستان گرمی شایعه است

رئیس شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: شیوع بیماری آنفولانزای جدید در شهرستان گرمی که موجب نگرانی خانواده ها شده است یک شایعه ای بیش نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید محمد غریبانی افزود: برخی از شهروندان گرمی نگران شیوع بیماری آنفلوانزای جدید در میان فرزندان و وابستگان خود هستند و این روزها نسبت به شایعات پیرامون آن حساس شده‌اند.

به دنبال خبرهای مختلفی پیرامون این قضیه شایعاتی مبنی بر قرنطینه شدن دو نفر در بیمارستان ولایت گرمی بر اثر ابتلا به آنفلوانزای جدید دهان به دهان می‌چرخد و موجب نگرانی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گرمی با تکذیب شایعه قرنطینه شدن دو نفر در بیمارستان ولایت گرمی به دلیل مبتلا شدن به بیماری آنفلوانزای جدید اظهار کرد: بستری شدن دو نفر در بیمارستان ولایت گرمی طی روزهای اخیر بر اثر شیوع آنفلوانزای جدید کذب است.

وی افزود: از شهروندان انتظار می‌رود به این شایعات توجهی نکنند و از پرداختن به گمانه‌زنی‌های بی مورد خودداری کنند.

غریبانی گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمی در صورت مشاهده چنین مواردی با آمادگی کامل هرگونه موارد مشکوک به این بیماری را پیگیری کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع این بیماری انجام خواهد داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گرمی در ادامه رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و عدم ارتباط با افراد مشکوک به این بیماری را از جمله راه‌های پیشگیری عنوان کرد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.