روزشمار جشنواره فجر؛

«بادیگارد» حاتمی‌کیا به کجا رسید؟

جدید‌ترین اثر بلند سینمایی حاتمی‌کیا، این روز‌ها کم کم به آماده شدن برای پخش نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدید‌ترین اثر بلند سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا یعنی «بادیگارد» یکی از فیلم‌هایی است که به احتمال فراوان در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

پرویز پرستویی بعد از 10 سال و برای ششمین بار، جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفت و باید دید این دو این بار هم می‌توانند مانند همکاری‌های قبلی به موفقیت دست پیدا کنند؟

بجز پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی، پدرام شریفی، فرهاد قائمیان، شیلا خداداد، محمد حاتمی، سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، حمیدرضا سلیمانی، محمود عزیزی، امیر آقایی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، چنگیز نارویی، سیامک سالاری، پریوش نظریه، کیمیا حسینی، امیر علیان، امین میری، امیر محمدی، علیرضا گلبهاران و حامد شیخی از دیگر بازیگران این فیلم هستند و می‌توان ترکیبی از بازیگران کهنه‌کار و نام‌آشنای سینمای ایران را در کنار جوانان جویای نام دید. ترکیبی که به طور قطع با هوشمندی حاتمی‌کیا انتخاب شده و باید منتظر بازخورد و خروجی آن باشیم.

این روز‌ها «بادیگارد» مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر، فرم سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و در تکاپوی انجام کار‌‌های فنی و رسیدن به جشنواره است.

چندی پیش تدوین این فیلم به وسیله مهدی حسینی‌وند تمام شد و آماده‌سازی جلوه‌های ویژه بصری توسط سید‌هادی اسلامی و ساخت موسیقی متن از سوی کارن همایونفر آغاز شد که تا به امروز و بنا بر پیگیری‌های ما حدود 90 درصد از فیلم آماده است و فقط بخش کمی از کار‌های فنی آن باقی مانده است.

ظاهراً حاتمی‌کیا بعد از فیلم «چ» مجدداً سراغ فیلمی پربازیگر و پرهزینه رفته است. فیلمی که از زمان شروع فیلمبرداری تا به امروز محتوای دقیق آن مشخص نیست و فقط می‌توان به مضمون اجتماعی و وجود دانشمند هسته‌ای که نقش آن را «بابک حمیدیان» بازی می‌کند، اشاره کرد.

علی سرتیپی پخش کننده فیلمیران نیز در گفتگو با خبرنگار ما از توافقات اولیه برای پخش فیلم «بادیگارد» توسط این دفتر خبر داد.

وی درباره دلیل همکاری و بستن قرارداد با فیلم «بادیگارد» بیان کرد: «بادیگارد» فیلمی است که هر زمان از سال اکران شود، مخاطبان زیادی را به سینما می‌کشاند؛ چون دارای ساختاری خوب و قوی است و اگر ما اصرار به بستن قرارداد با آن داشتیم به خاطر همین موضوع بود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ابراهیم حاتمی کیا بهترین و با بصیرت ترین کارگردان عرصه سینمای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
فکر می کنم فیلم چ اصلا در حد و اندازه های لازم نبود و از شعار زدگی پر بود