مشهد؛

اجرای پروژه انتقال گاز محور" نسر" تربت حیدریه

عملیات اجرایی خط انتقال گاز محور 'نسر' تربت حیدریه امروز با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان دراین مراسم  گفت: رسیدگی به روستاها و تامین زیر ساخت های مورد نیاز به آن ها از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می شود. 

وی افزود: توزیع متوازن امکانات به اقصی نقاط استان اعم از شهرها و روستاها، همواره به عنوان یک اولویت دنبال می شود و تاکنون اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفته است. 

استاندار خراسان رضوی، رسیدگی به روستاها را یکی از مهمترین راهکارهای حل معضل حاشیه نشینی عنوان کرد و گفت: باید با تامین امکانات و ایجاد اشتغال پایدار برای روستائیان، زمینه ماندگاری آنان را فراهم کنیم. 

رشیدیان با اشاره به مشخصات فنی پروژه گازرسانی در دست احداث، تصریح کرد: طول این خط انتقال 28 کیلومتر است که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته؛ در مدت 300 روز به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اجرایی شدن آن، زیر ساخت گاز رسانی به 17 روستای محور نسر در بخش رخ تربت حیدریه فراهم می شود.

شهرستان تربت حیدریه 135 روستا دارد که 90 مورد از آنها دارای شبکه گاز طبیعی بوده و گازرسانی به بقیه روستاها نیز در حال انجام کارهای مطالعاتی و یا انتقال است.
شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.