نعیمی‌رز به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تشکیل "جمعیت رهروان ولایت" با حضور ناطق نوری، ولایتی، لاریجانی و آیت‌الله مقتدایی

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به تشکیل "جمعیت رهروان ولایت" گفت: حجت‌الاسلام ناطق نوری، لاریجانی، ولایتی و آیت‌الله مقتدایی از موسسین این جمعیت هستند.

صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی درباره آخرین اخبار از تشکیل جمعیت رهروان ولایت اظهار داشت: با توجه به اینکه فراکسیون در زمانی کوتاه نمی‌تواند تبدیل به حزب و یا جبهه شود، آنچه که در دستور کار قرار دارد، تشکیل "جمعیت رهروان ولایت" است.

وی افزود: پس از تشکیل جمعیت رهروان ولایت، ستاد انتخاباتی آن شکل خواهد گرفت و اعضا ذیل این جمعیت فعالیت خواهند کرد.

نعیمی‌رز همچنین در مورد زمان شکل‌گیری قطعی جمعیت رهروان ولایت و ارائه مدارک این جمعیت به وزارت کشور اظهار داشت: اعضا در حال رایزنی با وزارت کشور هستند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به سوال دیگری درباره اعضای هیئت موسس این جمعیت اظهار داشت: آیت‌الله مقتدایی، حجت‌الاسلام ناطق نوری، ولایتی و لاریجانی از اعضای موسس جمعیت رهروان ولایت بوده و همچنین اعضای اصولگرایان فراکسیون رهروان ولایت مجلس نیز عضو این جمعیت هستند.

وی در پایان در مورد اینکه جمعیت رهروان ولایت در چه قالبی در انتخابات شرکت خواهند کرد و آیا در ائتلاف اصولگرایان حضور خواهد داشت، اظهار داشت: در مورد این مسئله هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار