شیراز؛

شکار مرغابی منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" استان فارس از وقوع قتل پس از شكار يك مرغابی در اطراف آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "محمد اسلامی" گفت: ماموران از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110، از يک مورد مرگ مشکوک در يكي از روستای اطراف شهرستان "رستم" مطلع و براي بررسي موضوع، ماموران دايره مبارزه با جرايم جنايي در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: با حضور ماموران پليس، مشخص شد فردي به نام "ع – ن" در حالي که جهت شکار به کوه رفته، بنا به دلایلی تیر خورده توسط اهالی محل به درمانگاه منتقل و به دليل شدت جراحات وارده فوت كرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" افزود: ماموران یک قبضه اسلحه شکاری که متعلق به متوفی بود به همراه دو تیر فشنگ مربوطه در محل کشف كردند.

سرهنگ "اسلامی" اظهار كرد: در اين رابطه دو نفر مظنون به نام های "س – ج" و "ع – ج" كه با هم برادر بودند دستگیر و تحقيقات از آنها آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "رستم" افزود: متهمان اقرار كردند كه به اتفاق مقتول جهت صید ماهی و مرغابی به رودخانه اطراف روستا رفته بودند كه پس از صید یک مرغابی بر سر آن با يكديگر بحث مي كنند.

سرهنگ "اسلامی" گفت: متهم "ع – ج" اظهار كرد: برای ترساندن مقتول اسلحه را غافل از این که مسلح است به طرف وی گرفته و شلیک كرده که مقتول از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت ساچمه قرار گرفت است.

وي اظهار كرد: با حضور بازپرس ويژه قتل، مراحل بازسازي از صحنه انجام شد و قاتل تا صدور حکم نهايي، روانه زندان شد. 

انتهای پیام/گ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: شکار ، مرغابی ، منجر ، قتل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.