شیراز؛

کشف بیش از 640 كيلوگرم مواد مخدر در استان فارس

فرمانده انتظامي استان از كشف 641 كيلو و 550 گرم موادمخدر، دستگيري 9 قاچاقچي و توقيف 8 دستگاه خودرو طي 48 ساعت گذشته در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان "فسا" هنگام گشت زني در اطراف اين شهرستان به يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" مشکوک و زماني كه قصد متوقف كرده خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به دستور ايست ماموران اقدام به فرار كرد.

وي اظهار كرد: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف،‌راننده آن دستگير و در بازرسي از اين خودرو مقدار ۳۴۷ کیلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان نيز با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند فردی به نام "ح – ن" با یک دستگاه خودرو "نیسان" در قالب و پوشش حمل ماهی از استان های جنوبی، اقدام به حمل و انتقال موادمخدر به استان فارس می كنند.

سردار "گودرزي" ادامه داد: ماموران خودرو اين فرد را در جاده "سروستان" به سمت "شیراز" توقیف، در بازرسي از آن مقدار ۹۷ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو گرم حشیش کشف و اين قاچاقچي موادمخدر را دستگير كردند.

وي اضافه كرد: اين ماموران در عمليات ديگري يك خودرو "پژو پارس" حامل موادمخدر را شناسايي و پس از متوقف كرده خودرو در ورودی شهرستان "شیراز"، از آن ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان گفت: در شهرستان "ني ريز" استان فارس نيز ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري از يك دستگاه خودرو "پژو ۴۰۵" مقدار ۲۸كيلوگرم ترياك و 64 كيلو و 700 گرم حشيش كشف و در اين رابطه يك دستگاه خودرو "پرايد" و يك دستگاه خودروي "وانت پيكان" كه قصد بارگیری از خودرو "پژو" را داشتند، توقيف و 4 قاچاقچي موادمخدر دستگير شدند.

سردار "گودرزي" بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان "گراش" نيز هنگام كنترل خودروهاي عبوري در اطراف آن شهرستان، از يك دستگاه خودرو "پرايد" مقدار 21 كيلو و 850 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

وي افزود: در شهرستان "داراب" نيز ماموران در ایستگاه بازرسی "قلاتوبه" به يك دستگاه موتورسيكلت مظنون و پس از متوقف كردن اين وسيله نقليه،‌در بازرسي از آن مقدار  ۱۱ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: در عمليات ديگري ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان از يك دستگاه خودرو کامیون "کاویان" كه در قالب و پوشش حمل "الوار ساختمانی" از استان هرمزگان اقدام به انتقال موادمخدر به استان فارس می كرد، مقدار ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف و راننده را دستگير كردند.

وي گفت: در شهرستان "لارستان" نيز ماموران در پاسگاه "هرمود عباس" به يك دستگاه خودرو "پرايد" مظنون، آن را متوقف و در بازرسي از اين خودرو 6 كيلو و 500 گرم ترياك كشف كردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.