تارتار: نمی‌گذاریم پرسپولیس راحت بازی کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تارتار: نمی‌گذاریم پرسپولیس راحت بازی کند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تار تار در جمع خبرنگاران در رابطه با بازی پرسپولیس گفت: امسال پرسپولیس بازی‌های جذابی به نمایش گذاشته و در فاز حمله از سرعت خیلی خوبی برخوردار است و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند هواداران پرسپولیس بیش از هر  چیزی از سبک بازی این تیم راضی هستند از لحاظ فنی می‌توانم بگویم که پرسپولیس  هافبک‌های توپگیری مثل محسن مسلمان و امید عالیشاه در اختیار دارد که انتقال بازی از دفاع به حمله و برعکس را تسهیل می‌کنند. مطمئن باشید ما نمی‌گذاریم پرسپولیس راحت بازیکنان و همه چیز حتی نحوه پنالتی گرفتن مهدی طارمی را آنالیز کرده‌ایم.

وی در خصوص شرایط تیم راه آهن تصریح کرد: من بازیکنانم راضی هستم و اخیرا نتایج خوبی گرفته‌ایم جا دارد از سازمان لیگ و فرماندار شهر قدس تشکر کنم چرا که حق این مردم است دربازی‌های بزرگ از حریفان میزبانی کنند و همین که ورزشگاه شهر قدس پر از جمعیت بشود بسیار خوب است.

سرمربی تیم راه آهن درباره وضعیت محسن ایران نژاد افزود: ایران نژاد وقتی که دچار مصدومیت شد در زمان مدیریت قبلی قرار داد جدیدی با باشگاه امضاء کرد ولی خود  او منافع تیم را به منافع شخصی ترجیح می‌دهد و دوست دارد که تیم در لیگ بماند. تصمیمات در خصوص ماندن یا نماندن ایران نژاد نباید خیلی طولانی شود.

تارتار همچنین درباره بازیکن دیگری از راه آهن خاطر نشان کرد: اینجا می‌خواهم از ابراهیم  کریمی برای شما بگویم کسی که از تیم نونهالان به مدت 16 سال است که در راه آهن  حضور دارد و قطعا در آینده از ابراهیم صادقی نسبت به تیمش وفادارتر خواهد بود. سبک بازی من هم شبیه این بازیکن بود و به همین دلیل خواستم از او یاد کنم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن ، تارتار ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار