اصفهان؛

روی 3 امتیاز بازی فردا حساب ویژه ای باز کرده ایم

سرمربی راه آهن 3 امتیاز بازی فردا را 3 امتیاز حیاتی برای تیم خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان مهدی تارتار سرمربی تیم راه آهن یزدان در نشست خبری ما قبل بازی با سپاهان اصفهان در هفته چهادهم لیگ برتر با اشاره به این که این بازی برای هر دو تیم بازی حساسی خواهد بود تصریح کرد : با توجه به شرایط جدول هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز پای به این میدان می گذارند . سپاهان برای این که خود را به تیم های بالا جدولی نزدیک کند و ما هم برای این که بتوانیم خودمان را از انتهای جدول نجات دهیم نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار داریم . 
وی افزود سپاهان تیم بزرگی است ، ما هم در برابر تیم های بزرگ بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته ایم . شناخت خوبی از سپاهان داریم که امیدواریم این شناخت با کسب 3 امتیاز همراه باشد . 
سرمربی راه آهن افزود :  سعی کردیم در تعطیلی لیگ نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و امیدواریم با برطرف کردن این نقاط ضعف دست پر میدان بازی را ترک کنیم . 

وی افزود در نیم فصل دوم بازیکنان مد نظرمان را جذب می کنیم . و به بازیکنا نی  هم که  احتیاج نداریم خیلی دوستانه با آن ها قطع رابطه می کنیم . 
تارتار در مورد تمرینات تیم ملی امید نیز اظهار داشت : آرزوی قلبی من این است که این تیم به المپیک صعود کند . اما از اردوهای اخیر راضی نیستیم . این اردو ها بیشتر به تیم های لیگ برتر ضرر می رساند تا این که به تیم ملی امید کمک کند . امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر شاهد صعود مقتدرانه به المپیک باشیم . 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.