کرمانشاه؛

حضور قاریان بین‌المللی در محافل انس با قرآن زندان‌های کرمانشاه

همزمان با برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور به میزبانی استان کرمانشاه، محافل انس با قرآن در زندان‌های کرمانشاه با حضور نخبگان بین المللی قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ این آئین نورانی با حضور جمع کثیری از کارکنان و مددجویان در زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان برگزار شد.

حمیدرضا احمدی وفا نفر اول مسابقات بین المللی، مجید عبدالله پور و معین رنجبر قاریان ممتاز استان کرمانشاه با قرائت زیبا و دلنشین کلام الله مجید در روز اول این همایش بزرگ شور و نشاط معنوی در جمع علاقمندان به کلام الهی ایجاد کردند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های کرمانشاه با اعلام خبر برگزاری محافل انس با قرآن به مدت یک هفته در مراکز تامینی وتربیتی استان تصریح کرد: در طول این مدت ۱۰ محفل انس با قرآن برای استفاده حداکثری مددجویان از برنامه های این رویداد برزگ قرآنی پیش بینی شده است.

فرامرز موسیوند در ادامه از همکاری مسئولان اداره کل اوقاف وامور خیریه و دیگر فعلان قرآنی زندانهای استان که در برگزاری محافل قرآن با حضور نخبگان قرآنی کشور مشارکت داشته‌اند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، قاریان ، قرآن ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.