کرمانشاه؛

ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس در کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور، از امروز(28 آذر)در استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امیر شاه‌آبادی دبیرستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام از کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز (شنبه28 آذر) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد و تا چهارم دی ماه ادامه دارد.

وی محل ثبت‌نام از کاندیدها را مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد که در استان در شش فرمانداری کرمانشاه، کنگاور، سنقر، قصرشیرین، پاوه و اسلام‌آبادغرب انجام می‌شود.

شاه‌آبادی تاکید کرد که آمادگی کامل برای ثبت‌نام از کاندیداها در استان وجود دارد.

وی افزود: افرادی که ثبت‌نام می‌کنند تا زمان مقرر و قانونیاز 29 بهمن ( بعد از تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان) تا 24 ساعت قبل از انتخابات حق تبلیغ ندارند و هرگونه اقدام غیرقانونی در این مدت رصد خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموع عوامل دست اندر کار برای اجرای انتخابات در استان کرمانشاه 30 هزار نفر هستند که آموزش آنها از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

استان کرمانشاه هشت نمایندهدر مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد سه نماینده از حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، یک نماینده از حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات، یک نماینده از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، یک نماینده از حوزه کنگاور، صحنه و هرسین، یک نماینده از حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی و یک نماینده از حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهواست.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، ثبت نام ، مجلس ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.