از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم؛

رنگرز:با قهرمانی در لیگ جهانی کار ما تمام نشده است

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت:قهرمانی در جام باشگاه های جهانی سر آغازی است برای رسیدن به موفقیت های بزرگتر که در برنامه های مسئولان بیمه رازی ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سرمربي تیم كشتي فرنگي بيمه رازي پس از كسب عنوان قهرماني در لیگ جهانی کشتی فرنگی اظهارداشت: مسئولان بيمه رازي با نگاهی متفكرانه و آينده نگر  به دنبال این هستند تا ضمن كمک به كشتي جهت رسيدن كشتي گيران به سكوي المپيكي نقش كوچكي را داشته باشند که یقیناً در آینده چه در كشتي آزاد و چه در فرنگي بيمه رازي حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.
رنگرز تصریح كرد: مسئولان بيمه رازي تمام تلاش خود را انجام دادند و إمكانات لازم را مهيأ كردند تا تيّم بيمه رازي قهرمان شود و خوشحالم که كادرفني جواب زحمات آنها را به خوبی پاسخ داد.  
دارنده دو مدال طلا و برنز جهان درباره عملکرد تیم بیمه رازی در این مسابقات گفت:جا دارد از كادرفني تيّم ملي تشكر كنم كه نهايت همكاري را انجام دادند و باعث شدند نماينده ايران موفق باشد. همه نفرات خوب بودند و برد و باخت در تك كشتي ها طبيعي است و اميدوارم اين رقابت معيج در نهايت به سود كشتي فرنگي باشد.
وي در خصوص برخي حواشي موجود نيز گفت: حاشيه در چنين رقابت هايي هميشه وجود دارد اما كادر داوري ناخواسته موجب تضييع حق كشتي گير ما شد كه در نهايت نيز نماينده اتحاديه جهاني اين موضوع را تأييد كرد. به هر شكل كشتي چنين شرايطي را دارد اما خوشحال هستم كه تيّم بيمه رازي خارج از حاشيه ها روي سكوي اول ايستاد.  
 
زنگرز در ادامه عنوان کرد:هر چند اگر تیم های خارجی با کشتی گیران بهتری در مسابقات جام باشگاه های جهان حضور پیدا می کردند سطح فنی این تورنمنت چندین برابر افزایش پیدا می کرد اما به طور کلی رقابت های بسيار خوبي را خصوصاً در میان کشتی گیران داخلی شاهد بوديم .
 وي با اشاره به جدید بودن رقابت های لیگ جهانی تصریح کرد:نکته قابل تأمل این که برای آنکه لیگ جهانی جایگاه خود را در میان کشورهای جهان پیدا کند نیاز است چند سالی از زمان این رقابت ها بگذرد و به طور حتم در سال های آتی کشتی گیران سرشناسی از این تورنمنت استقبال خواهند کرد.
انتهاب پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار