ابراز رضایت نماینده uww از لیگ جهانی کشتی فرنگی

زواتکو اوسیچ نماینده اتحادیه جهانی گفت: برگزاری مسابقاتی همچون جام باشگاه های جهان بر اعتبار جهانی ایران می افزاید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زواتکو اوسیچ داور بین المللی از کشور کرواسی و نماینده اتحادیه جهانی در دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با بیان این مطلب افزود: مسابقه ها در سطح خوبی برگزار شد و تیم های شرکت کننده نمایش مناسبی داشتند.
 
وی تصریح کرد: مسابقه ها در شرایط عالی میزبانی از سوی ایران برگزار شد و بدون شک این مسابقه ها بر اعتبار جهانی ایران در مسابقه های کشتی فرنگی می افزاید.
 
وی اظهار داشت: کشتی گیران ایرانی حاضر در رقابت ها در سطح بالای جهان هستند و بعد از کشتی گیران ایران، تیم های ارمنستان و اوکراین از سطح کیفی مناسبی برخوردار بودند و نشان دادند که این رشته ورزشی در حال گسترش و توسعه است.
 
اوسیچ در مورد کشتی ایران افزود: ایران دارای ورزشکاران و مربیان باهوش و در سطح بالایی از فهم و درک کشتی است و این مهم می تواند در توسعه این رشته کمک کند.
 
وی با تمجید از میهمان نوازی مردم ایران و شهروندان آبادانی و خرمشهری در منطقه آزاد اروند،گفت: تمامی امکانات برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه ها فراهم بود و تیم ها نیز از لحاظ تغذیه و مکان تمرین و استراحت مشکلی نداشتند.
 
نماینده فدارسیون جهانی کشتی ضمن تمجید از تماشاگران ایرانی تصریح کرد: ایران به واسطه تماشاچیان خوب و فهیم خود نقش سازنده ای در تثبیت کشتی در المپیک داشت.
 
دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 26 و 27 آذرماه با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن خلیج فارس مجموعه شهید جهان آرا خرمشهر برگزار شد و در پایان تیم های بیمه رازی، دینامو ارمنستان و پدیده دوکوه اندیمشک به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار