سنندج؛

نتیجه بردبرد تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج مقابل نماینده تهران

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج در آغاز هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان ودرمصاف با نماینده تهران در یک دیدار حساس و دیدنی با نتیجه 23 بر 23 به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج که توانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب نماید تاکنون در این مرحله دو پیروزی و یک شکست و چهار امتیاز کسب نموده و بعداز تیم ثامن الحجج سبزوار پنج امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفته است.

بعد از دو هفته استراحت عصر روز جمعه، هفته دهم لیگ برتر با دیدار تیم های ثامن الحجج سبزوار و ذوب آهن اصفهان و همچنین دیدار دو تیم شهرداری سنندج و تاسیسات دریایی تهران آغاز شد.

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج که در بازی رفت توانست با نتیجه 23 بر 17 در تهران تیم تاسیسات دریایی را شکست دهد در آغاز هفته دهم در سالن بهنام شاد سنندج و از دور برگشت میزبان نماینده تهران بود.

در این دیدار حساس و دیدنی دو تیم یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند و در پایان با نتیجه 23 بر 23 به کار خود پایان دادند.

تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج با کسب یک امتیاز این دیدار 5 امتیازی شده و همچنان در تعقیب تیم ثامن الحجج سبزوار است.

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهرداری سنندج هفته آینده در یک بازی حساس به مصاف تیم ثامن الحجج سبزوار خواهد رفت.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.