یاسوج ؛

ارزیابی مثبت استاندار از نهاد کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهاد کتابخانه های عمومی این استان در دو سال اخیر عملکرد مطلوب و ارزنده ای در زمینه های مختلف داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سید موسی خادمی  در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: این نهاد از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون در بحث جذب کمک های خیرین و بخش خصوصی و جلب همکاری شهرداری های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ سخت افزاری و مالی موفق عمل کرده و توفیق های ارزنده ای داشته است.

وی بیان کرد: در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات میدانی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز تلاش های مناسبی در دولت تدبیر و امید در نهاد کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

خادمی اظهار کرد: این در حالی است که شاهد تحول و اقدام های مثبتی نیز در نهاد کتابخانه های عمومی کشور از سوی دبیرکل این نهاد هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از نمونه های بارز این امر بهبود توان رفاهی و معیشتی و افزایش حقوق کارکنان نهادهای کتابخانه های عمومی در سراسر کشور است به طوری که چنین موضوعی در سال های اخیر جزو دغدغه های اصلی کارکنان آن محسوب می شد.

خادمی ابراز داشت: کسب تمام این موفقیت ها مرهون ارتباطی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور با سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام داده است.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: ارزیابی ، نهاد ، کتابخانه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.