اصفهان؛

تعداد روزهای ناسالم در اصفهان را به حداقل برسانیم

روزهای گذشته و همچنین در هفته های قبل شاهد افزایش آلودگی هوا و روزهای ناسالم بودیم که توجه ویژه مدیران و شهروندان نسبت به این موضوع حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی گفت: در روزهای گذشته و همچنین در هفته های قبل ما شاهد افزایش آلودگی هوا وروزهای ناسالم بودیم که توجه ویژه مدیران و شهروندان نسبت به این موضوع حائز اهمیت است.

ندا واشیانی پور در ادامه افزود:استاندار در سال گذشته در جلسه علنی شورا به رونمایی تدوین طرح جامعه مبارزه با آلودگی هوا اشاره کردند و بیان نمودند که همگی دستگاهها با همت جمعی وانجام بندهای این طرح می توانند تعداد روزهای ناسالم را به کمترین میزان برسانند.

وی با بیان اینکه برنامه جامعه کنترل کیفی هوای اصفهان یک برنامه علمی و اجرایی است اظهار داشت:این برنامه دارای 3 طرح در خصوص کاهش آلودگی هوا می باشدکه شامل طرح خطر پذیری و مدیریت بحران،طرح جامع کاهش آلودگی هوا ی محیط زیست و طرح آلایش سرزمین استان است.

عضو کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی با اشاره به اینکه در این برنامه 38 اقدام اساسی در هشت محور تعریف شده است بیان کرد:پیشنهاد می شود در دستور شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم گزارشی از دستگاهها با حضور استاندار در خصوص اقدامات هر دستگاه به صورت مجزا در جهت عملیاتی شدن طرح مذکور ارائه بشود.

واشیانی پور در خصوص طرح مقوله ی ترافیکی شهر گفت:علی رغم این که تجهیزات دوربینی نصب شده است هیچ اتفاقی صورت نگرفت و ضروری که معاونت حمل و نقل گزارشی از اقدامات فنی صورت گرفته طرح تنظیم ترافیک شهری را به شورا ارائه کند تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این رابطه با حضور مسئولان بگیریم.

عضو کمسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی در پایان افزود:شهروندان ،مدیران،مطالبه یک برنامه ریزی ،تحقیق و کارشناسی همراه با اقدامات عملیاتی در جهت اصفهانی با آسمانی آبی و هوای پاکرا مطالبه میکند وامیدواریم در سال همدلی وهمزبانی به این هدف مهم یعنی بهبود کیفیت زندگی شهروندان اصفهان برسیم. 



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.