شهرکرد؛

شهرکرد میزبان اولین دوره آموزش اتومبیلرانی اسلالوم کشور می شود

اولین دوره کشوری آموزش اتومبیلرانی اسلالوم و مهارت کنترلی رانندگی در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اولین دوره اتومبیلرانی اسلالوم و مهارت کنترلی رانندگی، با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.

این دوره با هدف ارتقاء سطح دانش رانندگان در مواجهه با حوادث حین رانندگی، 10 و 11 دی ماه امسال به مدت 2 روز در قالب کارگاه تئوری و عملی، در شهرکرد برگزار و محسن جعفری از اساتید بین المللی کشورمان به تدریس مهارتهای کنترل رانندگی می پردازد.

حضور برای آقایان و بانوان در این دوره آزاد است و علاقمندان می توانند با در دست داشتن گواهینامه و کارت بیمه ورزشی با مراجعه به دفتر هیأت اتومبیلرانی استان چهارمحال و بختیاری واقع در مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد، یا با مراجعه به سایت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور به نشانی www.mafiri.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس هیات اتومبیلرانی استان چهارمحال و بختیاری، خواستار حضور دستگاه های دولتی در این دوره شد و گفت: آموزش های این دوره می تواند مورد استفاده خاص نیروی انتظامی، اورژانس و مدیریت بحران در اصول رانندگی برتر، مواجهه با سوانح، عبور از مسیرهای خطرناک و افزایش میزان آمادگی رانندگان در کنترل ماشین باشد.

قهرمان آماره تأکید کرد: در سوانح رانندگی حتی کنترل ثانیه ها هم می تواند از بروز حوادث جلوگیری و آسیب های وارده را کاهش دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.