همه رکوردهای استقلال در نیم فصل

تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب 32 امتیاز قهرمان نیم فصل شد و قصد داریم در این گزارش به آن بپردازیم.

همه رکوردهای استقلال در نیم فصلبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از آنکه در دو فصل گذشته آبی‌های خوزستان نتایج خوبی را کسب نکردند و تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان در پلی آف حاضر شدند و با شکست مس کرمان جواز حضور در لیگ پانزدهم را کسب کردند، کمتر کسی فکر می‌کرد شاگردان گوادیولای وطنی موفق شوند با مجموع 32 امتیاز قهرمانی در نیم فصل را به دست آورند.

در لیگ سیزدهم، آبی‌های خوزستان با کسب 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند و این در حالی است که با 37 گل خورده پس از صبای قم ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ سیزدهم را از آن خود کردند.

شاگردان پپ وطنی در لیگ چهاردهم هم عملکرد ضعیف خود را ادامه دادند و با تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان و شکست مس در پلی آف جواز حضور در لیگ برتر را بدست آوردند.

استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم با جذب بازیکنان جوان و بومی تلاش کرد تا نتایجی درخور فوتبال خوزستان کسب کند، موفق شد به قهرمانی نیم فصل برسد.

این تیم در این فصل رکوردهای جالبی را به نام خود ثبت کرده و این در حالی است که مبلغ هزینه‌ شده برای این تیم تنها 5 میلیارد و 900  میلیون تومان است.

1- کسب 32 امتیاز در پانزده دیدار که میانگین بالای 2 امتیاز در هر دیدار است و با ادامه همین روند شاگردان ویسی می‌توانند قهرمانی در پایان فصل را جشن بگیرند.

2- یازده کلین شیت در نیم فصل آبی‌های جنوب کشور در این فصل تنها چهار گل دریافت کردند و تنها در هفته اول مقابل سپاهان اصفهان شکست خوردند و در مقابل صبا و استقلال تهران به تساوی رضایت دادند و مقابل سرخ پوشان نیز به پیروزی دست یافتند.

3- 586 دقیقه گل نخوردن متوالی
شاگردان ویسی تنها چهار گل دریافت کردند و آخرین گل دریافتی آنان نیز مقابل استقلال تهران در دقیقه 45 است و از آن به بعد دیگر این تیم گلی را دریافت نکرده است.

همچنین به این آمار می‌بایست رکورد 14 هفته متوالی گل نخوردن را نیز اضافه کرد که پس از شکست هفته نخست مقابل سپاهان دیگر متحمل شکستی نشده است.

حال باید دید جوانان بومی خوزستان می‌توانند این روند را ادامه دهند و قهرمانی در نیم فصل را کسب کنند یا خیر؟

گزارش از محمد صادق تبار


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار