کولیبالی: استقلال را به مارسی فرانسه ترجیح دادم

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیش از ورود به ایران از مارسی فرانسه پیشنهاد داشتم که به علت حضور در ایران آن را رد کردم.

موسی کولیبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ ایران بسیار با کیفیت است و از حضورم در استقلال خوزستان رضایت دارم.

3 سال حضور در این تیم افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهیم.

وی درباره لیگ ایران گفت: می‌توانم لیگ برتر ایران را با لیگ انگلیس مقایسه کنم زیرا قدرت بدنی در هر 2 کشور بالا است و تیم‌های پایین جدولی می‌توانند صدرنشینان را متوقف کنند. در 3 سال حضور خود در ایران، هم اکنون بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم و امیدوارم بتوانم با حفظ همین روند قهرمانی در لیگ برتر ایران کسب کنم.

کولیبالی درباره خط دفاعی مستحکم این فصل آبی‌ها افزود: در 2 فصل گذشته متاسفانه گل‌های زیادی دریافت کردیم و دلیل آن هم دفاع چهار نفره بود اما در این  فصل دفاع تیمی در دستور عمل کار قرار گرفته است و امیدوارم بتوانیم با همین روند ادامه دهیم.

مدافع مالیایی استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی کشورش گفت: چهار سال قبل پیشنهادی از مارسی فرانسه داشتم و قرار بود به جمع بازیکنان این تیم اضافه شوم اما رئیس فدراسیون کشورمان نگذاشت و قراردادم با مارسی لغو گردید و به جمع بازیکنان استقلال اضافه شدم.حال  به همین دلیل دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوم و امیدوارم بتوانم عملکرد را در استقلال خوزستان بهبود ببخشم.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار