بیانیه بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

روش و منش شهید تندگویان باید سرلوحه همه مسولان شود

معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت محمدجواد تندگویان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت محمدجواد تندگویان وزیر نفت دولت شهید رجایی پیام تسلیتی به همین مناسبت منتشر کرد.

در ابتدای این پیام تسلیت آمده است: 29 آذر ماه روز تجلیل از رشادت‌ها و خدمات مهندس بسیجی شهید محمد جواد تندگویان وزیر نفت دولت شهید رجایی، نماد و الگوی خدمت و تلاش آگاهانه و صادقانه همراه با مقاومت و جهاد فی‌سبیل‌الله می‌باشد.شهید تندگویان درهمان ابتدای جنگ تحمیلی، 21 ابان ماه 1359 در نزدیکی پالایشگاه آبادان به اسارت نیروهای بعثی درآمد و هجده سال پیش در سال 1369 و در چنین روزی آن شهید والامقام با تحمل 10 سال مقاومت و پایداری دلیرانه در مقابل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های رژیم بعضی عراق به شهادت رسید.

این معاونت در ادامه پیام اضافه نمود:جهاد و مبارزه آن شهید قبل از پیروزی انقلاب اسلامی منجر به دستگیری و اسارت وی به مدت 11 ماه در زندان‌های ساواک شد و در نهایت با پیروزی انقلاب اسلامی آن شهید توانست با تلاش بی‌وقفه‌ی خود بعنوان وزیر در صنعت نفت با بهره‌برداری ، حفاری و مهار چاه‌های نفت و گاز، خدمات شایان و قابل توجهی را به کشور ارائه نماید.

در ادامه این پیام،‌ با ستایش عزم راسخ و همت بلند آن وزیر تلاشگر و مجاهد آمده است:دیدگاه وسیع و جامع  وی در خصوص فورش نفت برای خرید کالاهای سرمایه‌ای، ایجاد صنایع جدید،‌تبدیل نفت خام به فرآورده های گرانقیمت پتروشیمی و گاز رسانی به مناطق محروم از او مدیری جوان، خوش فکر،‌آینده‌نگر و لایقی ساخته بود.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در انتهای این پیام با تسلیت ایام شهادت آن بزرگ مرد و گرامیداشت یاد و خاطره این بسیجی شهید اظهار داشت: امید آن می‌رود متولیان فرهنگی و مسئولان در بخش های مختلف اجرایی و به ویژه صنعت نفت با نصب العین قرار دادن روش و منش آن شهید بعنوان الگوی جهاد و مبارزه و تلاش، یاد و خاطره وی را زنده نگه دارند.

انتهای پیام/




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار