کشته و زخمی شدن صدها متجاوز ائتلاف سعودی در یمن

یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن صدها مزدور سعودی بر اثر شلیک دو فروند موشک بوسیله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد یمن، یک منبع نظامی امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد صدها نفر از متجاوزان از جمله نظامیان عربستان و دیگر کشورهای عرب خلیج فارس، نظامیان سودانی  و همچنین مزدوران وابسته به متجاوزان ائتلاف سعودی در «استان مارب» و «منطقه مرزی الطوال» بر اثر شلیک دو فروند موشک بالستیکی «قاهر» به کشته و یا زخمی شدند. 

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند موشک بالستیکی قاهر ، یکی به مکان تجمع متجاوزان در «منطقه صافر» در استان مارب و دیگری به محل تجمع متجاوزان در گذرگاه مرزی الطوال شلیک کردند.

یک منبع نظامی به «المسیره نت» گفت سامانه ویژه کنترل هواپیماهای بدون سرنشین و شماری از خودروهای نظامی و زرهی متجاوزان در پایگاه صافر در مارب منهدم شد. این منبع همچنین افزود ده ها نفر از نیروهای ارتش سعودی و دیگر  کشورهای عربی خلیج فارس و مزدوران آنان در گذرگاه مرزی قاهر کشته شدند و اجساد آنان با بالگردها از این گذرگاه انتقال داده می شود.

این منبع نظامی تصریح کرد تعدادی از بالگردهای آپاچی بر اثر اصابت موشک قاهر به پایگاه صافر منهدم شد و شمار زیادی از متجاوزان از جمله تعدادی افسر اماراتی، سعودی، سودانی و از ملیت های دیگر  و شماری از مزدوران آنان کشته شدند. آمارهای اولیه نشان می دهد هشت فروند بالگرد، دو فروند هواپیمای شینوک و تعدادی تانک پیشرفته در منطقه صافر منهدم شد.
این منبع گفت فرمانده گردان متجاوزان و بیست و هشت نفر دیگر در گذرگاه الطوال کشته و 54 نفر دیگر که به تازگی در منطقه الودیعه آموزش دیده بودند، زخمی شدند.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار