حواشی سومین روز از ثبت نام در فرمانداری؛

از شبه نماینده در فرمانداری تا ثبت نام داوطلب براساس تعداد فالوورهای اینستاگرامش

حواشی سومین روز از ثبت نام داوطلبان در فرمانداری را در این گزارش بخوانید.

از شبه نماینده در فرمانداری تا ثبت نام داوطلب براساس تعداد فالوورهای اینستاگرامشبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و دومین روز از ثبت نام مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که فضای فرمانداری همانند روز گذشته با خبرهای داغ انتخاباتی همراه نبود اما در جریان رفت و آمدهایی داوطلبان در فرمانداری با افراد و اتفاقات جالبی مواجه شدیم.

در این میان یکی از داوطلبان که به همراه پسرش برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود، چهره ناآشنایی نداشت از این رو هر کدام از خبرنگاران وی را به سمت و شهرتی نسبت دادند که با گذشت دقایقی متوجه شدیم، داوطلب مورد نظر فاطمه واعظ جوادی معاون محمود احمدی نژاد در دولت نهم بود که مسئولیت ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست را در آن زمان برعهده داشت.

ساعت حدود 11 با یکی از داوطلبان در محل ثبت نام فرمانداری تهران هم صحبت شدیم که وی ادعا می کرد با وظایف نمایندگان و حوزه نفت آشنایی دارد اما در ادامه حتی نتوانست به سوالات ابتدایی مرتبط پاسخ دهد.! که جای تامل دارد.


برخی از نمایندگان در ادوار گذشته و حال با حضور در مکان های عمومی افرادی را به در کنار خود به همراه داشته و دارند که در این میان فردی با دو همراه حدود ساعت 12 وارد فرمانداری تهران شد که توجه همه به آنها جلب شد و در ابتدا همه فکر می کردند این فرد سابقه کاری در امور سیاسی و اجرایی کشور دارد و فرد شناخته شده ای است که در ادامه متوجه شدیم فرد شبه نماینده است.

خانمی در محوطه محل ثبت نام در فرمانداری با سروصدایی که وجود داشت خود را با خواندن کتاب سرگرم کرده بود که توجه مان را جلب کرد. هنگامی که از وی پرسیدیم برای چه اینجا مشغول کتاب خواندن هستید گفت:" منتظر هستم تا ثبت نام همسرم تمام شود،  به خاطر همین کتاب می خوانم".

در دومین روز از ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای دومین بار فردی با ظاهری متفاوت نسبت به پوشش مرسوم در میان نمایندگان خانم ادوار گذشته وارد فرمانداری تهران شد که در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه به چه دلیلی تصمیم بر داوطلب شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی گرفتید ؟ گفت:" دیدم فالوورهای اینستاگرام ام زیاد است تصمیم گرفتم کاندید شوم."!


ساعت حدود 15 بعد از ظهر بود که یک چهره تقریبا آشنا وارد محل ثبت نام انتخابات در فرمانداری شد، خبرنگاران که ساعت ها منتظر ورود یک چهره سرشناس بودند از وی استقبال و خواستند خود را معرفی کند. وی مجری صدا و سیما امیر خسرو صدوق بود که در حال حاضر به دبیری در آموزش و پروش مشغول بود.

نفوذ سردی هوا تا پایان وقت اداری بر ثبت نام انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری تهران ادامه داشت.

در نهایت حدود 60 داوطلب در حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران ثبت نام کردند، امروز تا پایان وقت اداری حتی یک نفر برای ثبت نام در مجلس خبرگان به فرمانداری مراجعه نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.