انتقاد ابوزهری از تحویل ندادن پیکر شهدای فلسطینی از سوی صهیونیست ها

سخنگوی جنبش حماس گفت: تحویل ندادن پیکر شهدای فلسطینی با هدف ناکام گذاشتن انتفاضه قدس است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی، «سامی ابوزهری» سخنگوی رسمی جنبش حماس گفت: رژیم صهیونیستی از تحویل اجساد شهدای فلسطینی به خانواده های آنان خودداری می کند و این نیز نوعی دیگر از ابزار این رژیم برای آزار و اذیت خانواده های شهدای فلسطینی و اعمال فشار بر ملت فلسطین و ناکام گذاشتن انتفاضه است.

سامی ابو زهری افزود رژیم صهیونیستی با برخی تصمیمات از جمله تحویل ندادن اجساد شهدای فلسطینی به خانواده های شان برای عقیم گذاشتن انتفاضه جدید قدس تلاش می کند ولی ان شاء الله نتیجه عکس دارد.

ملت فلسطین به انتفاضه جدید قدس و ادامه آن باور دارد و ما حضور گسترده مردمی را در مراسم تشییع جنازه رشا عویصی شهید زن فلسطینی در شمال کرانه باختری رود اردن دیدیم.

رژیم اشغالگر برای ناکام گذشتن انتفاضه به تبلیغات روانی و تلاش برای تضعیف روحیه معنوی ملت فلسطین رو آورده است و این تلاش ها نیز مانند گذشته بدون نتیجه خواهد بود. طرف های بین المللی برای توقف انتفاضه تلاش زیادی می کنند.

امروز انتفاضه فلسطین به معنای واقعی در عرصه منطقه ای و بین المللی یتیم و تنها است و یاوری ندارد. حتی طرف رسمی فلسطینی نیز هیچ اهمیتی به انتفاضه جدید قدس نمی دهد ولی به لطف خدا ادامه دارد و ملت فلسطین درک کرده است هر گزینه دیگری به غیر از مقاومت بی فایده است و انتفاضه باید ادامه یابد.

ما معتقدیم که تلاش ها برای توقف انتفاضه فلسطین شکست خواهد خورد. هرگونه اقدام ظالمانه و تحریک آمیز اشغالگران علیه انتفاضه باعث شعله ورتر شدن آن خواهد شد. انتفاضه امروز در روزهای پایانی سومین ماه خود قرار دارد. این موضوع بیانگر آن است که ملت فلسطین به ادامه انتفاضه مصمم است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار