العالم: انتقاضه قدس فلسطینیان با قدرت به پیش می رود

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: انتقاضه قدس فلسطینیان با قدرت به پیش می رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، نظامیان اشغالگر صهیونیستی چهار جوان فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی به شهادت رساندند.

این چهار جوان در اردوگاه قلندیا، قدس، الخلیل و شمال کرانه باختری شهید شدند. شمار شهدای انتفاضه قدس به یکصد و سی و پنج نفر رسیده است. بیش از چهارده هزار نفر نیز زخمی شده اند.

فارس الصرفندی خبرنگار این شبکه در رام الله در گزارشی در این زمینه افزود: در چند ساعت گذشته چهار نفر در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند. دو جوان در اردوگاه آوارگان قلندیا به شهادت رسیدند.

یک جوان در تیراندازی نظامیان اسرائیلی در درگیری های موجود این اردوگاه و نفر دوم در نزدیکی یکی از نقاط ایست بازرسی این اردوگاه به بهانه تلاش وی برای زیر گرفتن نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. یک شهید دیگر پس از آنکه دو شهرک نشین اسرائیلی را در نزدیکی شهرک اسرائیلی آریئل زخمی کرد به شهادت رسید و جوان دیگر در جنوب شهر الخلیل به بهانه تلاش برای حمله به شهرک نشینیان با سلاح سرد به شهادت رسید.

انتفاضه سوم فلسطینیان به حرکت خود ادامه می دهد و به تدریج به یک درگیری دائمی با نظامیان اسرائیلی تبدیل می شود. اسرائیل با قدرت در پی سرکوب این انتفاضه با استفاده از همه ابزارهاست ولی تا این لحظه نتوانسته است به اهداف خود برسد و در طی سه ماه انتفاضه یکصد و سی و پنج نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده اند.

سلطان ابوالعینین عضو کمیته مرکزی جنبش فتح گفت: امروز شاهد آن هستیم که اسرائیل به اعدام دسته جمعی فلسطینیان در مناطق سلفیت، قدس و الخلیل روی آورده است. فلسطینیان حق دارند از خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار